Prevence a pomoc seniorům.

596 111 252

Projekt realizovaný Sdružením obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s.

Kurýrní služba MESSENGER upozorňuje na podvodné doručení, kdy se falešní kurýři vydávají za pracovníky této firmy – messengery. Podvodníci používají dokonce štítek na zásilky s logem panáka. Upozorňujeme, že kurýr se vždy na vyžádání musí prokázat identifikační kartou.

panak.jpg

Při přebírání dobírek dbejte prosím zvýšené opatrnosti. Tento týden jsme byli dokonce upozorněni na zásilku s falešným štítkem, na kterém je falešné logo MESSENGER.

S podvodným doručením se už setkali na podzim 2014 a v únoru 2015, kdy si zákazník objednal přes Sbazar telefon. Po doručení však byl v balíčku místo telefonu kámen nebo jiná náhražka. Kurýr odkázal klienta na kurýrní službu MESSENGER. Ani v jednom z těchto případů však zásilku nedoručoval kurýr této firmy, podvodník pouze zneužil jméno společnosti. MESSENGER a.s. prohlašuje, že s tímto doručením nemá nic společného a žádá zároveň všechny klienty, aby při přebírání zásilek a zvláště plateb dobírek dbali zvýšené opatrnosti. Pozor, falešní kurýři mají na autech také falešné samolepky s logem společnosti. Kurýr se Vám prokáže identifikační kartou, převzetí zásilky vždy musí zákazník potvrdit do firemního přepravního listu a předání dobírky pak na firemní pokladní příjmové doklady s logem MESSENGER.

V případě nejasností kontaktujte prosím dispečink 220 400 000.

Zdroj: web.messenger.cz