Prevence a pomoc seniorům.

596 111 252

Projekt realizovaný Sdružením obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s.

                                 

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska z.s. rozšiřuje své služby- otevírá další spotřebitelskou poradnu ve Zlínském kraji.

Nevíte si rady s délkou záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele? Je tady pro vás Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

SOS MaS z.s. je nezisková, nevládní a nepolitická organizace, která se všemi dostupnými prostředky snaží hájit práva spotřebitelů, poskytuje základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, o lhůtě k vyřízení reklamace nebo o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy.

Spotřebitelé z Rožnova p.R. a okolí mohou od dubna využít služeb nově otevřené výjezdní poradny Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska,z.s., která bude pomáhat spotřebitelům získávat znalosti o spotřebitelských právech a umožní jim konzultovat spotřebitelské problémy.

Nová výjezdní spotřebitelská poradna zahájí svou činnost ve spolupráci s Městským úřadem v Rožnově p. R. 28. dubna 2016 ve 12.00 hodin. Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. a Městský úřad Rožnov p. R. tak reagují na zvýšený zájem spotřebitelů o tyto služby ve městě a okolí.

Poradnu v prostorách Městského úřadu Rožnov p.R. – velká zasedací místnost, Masarykovo nám. 128, Rožnov p. R., PSČ 765 61 mohou zájemci v případě potřeby navštívit vždy : každý čtvrtý čtvrtek v měsíci od 12.00 do 16.00 hodin informace na tel. čísle –  571 661 111, 773 901 773 e-mail – poradna@sos-msk.cz web: www.sos-msk.cz

V případě potřeby poradenství mimo poradní dny mohou spotřebitelé volat v době od 9.00 do 17.00 hodin telefonní číslo 608 722 582

Zdroj: www.sos-msk.cz